Nieuwsbericht

Huurachterstand?

Huurachterstand? Via Mind2Pay krijg je een herinnering
Het kan gebeuren dat je de huur niet op tijd betaalt. Misschien ben je het vergeten of heb je even geen geld. Dan sturen we je een herinnering. Zo zorgen we samen dat je geen huurachterstand krijgt. Vanaf 25 juli 2025 werkt Goud Wonen met Mind2Pay bij betaalachterstanden.

Mind2Pay
Het systeem van Mind2Pay helpt ons bij het signaleren van achterstanden, het verzenden van berichten en het vastleggen van alle afspraken.

Herinnering via Mind2Pay
Betaal je de huur niet? Dan sturen we je een herinnering. Dit kan op 4 manieren:

    • Je krijgt een telefoontje van telefoonnummer 088 – 1036753.

    • Je krijgt een sms van telefoonnummer +31 970 58018965.

    • Je krijgt een e-mail van incasso@goud-wonen.nl.

    • Je krijgt een brief.

Tip: sla deze contactgegevens op
Sla de bovenstaande contactgegevens op in je e-mail en telefoon. Zo komt onze e-mail niet in je spambox. En als je gebeld wordt, herken je het telefoonnummer.

Telefoontje bij huurachterstand
Loop je achter met de huur? Dan krijg je een telefoontje. Soms belt een medewerker van Goud Wonen. Maar het kan ook een automatisch ingesproken bericht zijn, een belrobot. Je kunt bij de belrobot laten weten dat je de huur meteen betaalt. Je kunt ook om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Wil je liever een medewerker spreken? Dat kan! De belrobot kan je doorverbinden.

We begrijpen dat je even moet wennen aan een belrobot. De robot neemt ons werk uit handen. Daardoor hebben we meer tijd om mensen die dat nodig hebben persoonlijke aandacht te geven.

Kun je niet opnemen? Geen probleem. Dan bellen we later nog een keer.

Brief over huurachterstand
Als we je mailadres hebben zullen we de brief over huurachterstand per mail verzenden. Een brief via Mind2Pay ziet er iets anders uit dan andere post van Goud Wonen. Wel staat er altijd ons logo op.

Kun je de huur niet (op tijd) betalen? Neem contact op met Goud Wonen
Het is niet prettig om de huur niet (op tijd) te kunnen betalen. We begrijpen dat het moeilijk kan zijn om ons hierover te bellen. Toch is het belangrijk om dat zo snel mogelijk te doen. Samen kunnen we zoeken naar een oplossing. Zo voorkom je dat de huurachterstand steeds groter wordt.